Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen (Frequently Asked Questions) rondom voorraad, levertijd, bestellen en betalen.
Zijn alle producten altijd op voorraad? Alle producten die wij aanbieden in de webwinkel zijn normaal gesproken bij ons voorradig. Mocht er onverhoopt toch een artikel net uitverkocht zijn, dan kunnen wij het artikel meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Mocht deze levertijd jou niet uitkomen, dan storten wij het aankoopbedrag kosteloos binnen de wettelijke termijn van 14 dagen aan je terug. Uiteraard zullen wij alles in werking stellen om je in deze uitzonderlijke situaties tegemoet te komen in welke zin dan ook.
Wat is de levertijd van de producten? Producten die je voor 16:00 uur op werkdagen bij ons bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden. Je hebt ze dan de volgende dag in huis. Wij bezorgen ook op zaterdag.
Wat kost het verzenden? En hoe worden de producten verzonden? Bestellingen boven de €50,- verzenden wij gratis in heel Nederland, naar België verzenden wij gratis bij een besteding vanaf € 75,-. Voor bestellingen onder de €50,- betaal je €4,95 aan verzendkosten binnen Nederland en voor bestellingen naar België onder de € 75,- betaal je € 5,95 aan verzendkosten. Onze producten worden verzonden door PostNL.
Ik wil mijn aankoop direct hebben, kan ik deze ook afhalen? In onze winkel is het mogelijk om producten te bekijken en eventueel direct mee te nemen. De openingstijden van onze winkel variëren en zijn afhankelijk van het seizoen. De actuele openingstijden vind je hier. In onze winkel is betalen uitsluitend mogelijk per pin. Het adres van onze winkel is; Dokter Schmidtstraat 9, 6031 EX Nederweert. Je kan gratis parkeren voor de deur.
Hoe plaats ik online een bestelling? Een bestelling kan je online plaatsen en afrekenen. Kom je er niet uit bekijk dan eens onze pagina "Informatie over bestellen" en volg de 5 stappen om je bestelling te plaatsen en af te ronden.
Ik wil van mijn koop af, kan dit? Ja, dit kan. Mocht je om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn of van je koop af willen, dan kan je binnen 14 dagen je aankoop retour sturen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Kijk op de retourpagina voor de procedure.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht? Indien je een klacht hebt, laat het ons a.u.b. weten via ons contactformulier. Wij gaan ons uiterste best doen om je klacht op te lossen en indien nodig intern stappen te ondernemen, zodat jij of andere klanten niet voor problemen komt te staan. Bekijk ook eens onze algemene voorwaarden.
Zijn mijn aankopen bij het Webshop Keurmerk gewaarborgd? Het Webshop Keurmerk is een privaatrechtelijk keurmerk dat wordt gevoerd door gecertificeerde online webshops. Het keurmerk geeft aan dat het bedrijf is aangesloten en zich committeert aan de voorwaarden en gedragscode. Het keurmerk is geregistreerd en beschermd bij het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BBIE). Het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom is de officiële instantie voor de registratie van merken en modellen in de Benelux. Is een onderneming in het bezit van het Webshop Keurmerk? Dan mag de consument erop vertrouwen dat aan de juiste wet- en regelgeving is voldaan.
Met welke betaalmiddelen kan ik betalen? Wij bieden bijna alle betaalmogelijkheden aan, je kan dan ook kiezen welke betaalmethode jou het beste uitkomt. De verschillende betaalmogelijkheden vind je terug op onze website.
Kan ik ook achteraf betalen? Nee, je kan bij Schmink Specialist niet achteraf betalen.
Kan ik mijn bestelling ook vooruit betalen per bank? Ja, u kunt het bestelbedrag ook rechtstreeks met bijvoorbeeld internetbankieren naar de bankrekening van onze betaalpartner Multisafepay overmaken. Houd wel rekening met een verwerkingstijd van maximaal 4 werkdagen. Je bestelling zal pas verzonden worden als de betaling is ontvangen en verwerkt.
Wie is Schmink Specialist? Schmink Specialist is een speciaalzaak op het gebied van schmink, grime, make-up, pruiken, kostuums en accessoires. Door onze jarenlange expertise en uitgebreide kennis kan je erop vertrouwen dat je enkel kwaliteitsproducten in huis haalt. Voor meer informatie over Schmink Specialist verwijzen wij je graag naar de 'Over ons' pagina.
Kunnen jullie mij ook leren hoe ik de producten het beste kan gebruiken? Jazeker, wij hebben een uitgebreid lesaanbod op het gebied van schminken, grimeren en visagie.
Klachtenprocedure Heb je een klacht over een product of dienstverlening? Dan betreuren wij dit zeer en helpen wij je graag verder. Neem alstublieft direct contact met ons op via het contactformulier. Na het invullen en versturen van het online formulier ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen, doch uiterlijk binnen maximaal 3 werkdagen inhoudelijk reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).